Aby móc pracować z kolektorami, musimy mieć użytkowników w PP MAG. Aby dodać nowego użytkownika przechodzimy na zakładkę ADMINISTRACJA → UŻYTKOWNICY i dodajemy wszystkich pracowników, którzy będą pracowali na kolektorach. Ważne jest, aby każdy pracownik dostał swój PIN (na kolektorze logujemy się podając PIN) oraz opcjonalnie EAN (kierownik może wydawać dokumenty do kompletacji na EAN).
Po dodaniu użytkownika musimy przypisać mu grupę / grupy uprawnień. W tym celu:
- klikamy WYŚWIETL, aby pokazać wszystkich użytkowników
- wybieramy użytkownika i klikamy na jego rekordzie prawym klawiszem myszy
- wybieramy opcję „Edytuj grupy”
- wybieramy grupę uprawnień w prawym panelu i klikamy na jej rekordzie prawym klawiszem myszy
- wybieramy opcję „DODAJ” – grupa uprawnień zostaje dodana do lewego panelu
- zapisujemy zmiany
O tym jak dodać grupę uprawnień, piszemy w punkcie „Dodawanie grup uprawnień”