Kwestionariusz przed instalacją

Prosimy o wypełnienie ankiety, dzięki której proces instalacji i konfiguracji naszego oprogramowania przebiegnie płynnie i sprawnie.
Dzięki poniższym informacjom szanse na to, że spotka nas coś nieprzewidzianego znacznie maleją, a z drugiej strony Państwo również zyskają świadomość tego, jakie informacje i akcje są wymagane przed przystąpieniem do instalacji i konfiguracji systemu PPMag + PPKolektor.
Nie pytamy o hasła, ale jeśli jakieś informacje (użytkownik bazy danych, IP serwera itd.) są dla Państwa zbyt wrażliwe, proszę wpisać „posiadam”, co oznacza, że będą Państwo mieli te dane podczas konfiguracji.

Z góry dziękujemy za poświęcony czas!


    Nazwa firmy:

    Osoba wypełniająca ankietę:

    Adres email:

    Na jakich dokumentach będzie realizowana kompletacja?

    Proszę wymienić rodzaje dokumentów po przecinkach:

    Czy chcą Państwo ograniczyć liczbę dokumentów pobieranych do kompletacji?

    Proszę podać flagi dokumentu:

    Proszę podać magazyny:

    Proszę podać stan dokumentu:

    Na jakich dokumentach będzie realizowane przyjęcie towaru?

    Proszę wymienić rodzaje dokumentów po przecinkach:

    Czy chcą Państwo ograniczyć liczbę dokumentów pobieranych do rozłożenia?

    Proszę podać flagi dokumentu:

    Proszę podać magazyny:

    Proszę podać stan dokumentu:

    Jaki jest tryb pracy magazyniera? [ Jednostopniowa | Dwuetapowa | Multipicking ]

    Czy istnieje u Państwa stanowisko pakowania? [ O pakowaniu i listach ]

    Czy będą Państwo pracowali ze scenariuszami? [ Co to są scenariusze? ]

    Proszę opisać scenariusze dla poszczególnych grup magazynierów:

    Czy mają Państwo zaadresowany magazyn? [ Adresowanie magazynu ]

    W jakim polu własnym towaru przechowywana jest lokalizacja towaru?

    Czy chcą Państwo przenosić status magazynowy do Subiekta?

    W jakim polu własnym ma zostać zapisany status magazynowy?

    Czy będą Państwo generować etykiety kurierskie za pomocą kolektora? [ O etykietach kurierskich ]

    Gdzie w dokumencie ZK znajduje się informacja o przewoźniku?

    Skąd wiadomo, że dokument jest pobraniowy?

    Gdzie w dokumencie jest informacja o punkcie odbioru?

    Czy chcą Państwo zapisywać numer listu w polu wł. Subiekta?

    W jakim polu zapisać numer listu?

    Czy chcą Państwo drukować etykietę zastępczą przy błędzie na liście? [ O etykietach zastępczych ]

    Oświadczenie:

    Czy będą Państwo realizować dokumenty ZK na dokumenty końcowe za pomocą kolektora? [ O realizacji ]

    Co w dokumencie ZK decyduje o rodzaju dokumentu końcowego?

    Czy dokumenty końcowe będą wstawiane do Allegro?

    Gdzie w dokumencie znajduje się ID Sprzedawcy?

    Gdzie w dokumencie znajduje się ID Transakcji?

    Czy dokumenty końcowe będą wysyłane mailem do odbiorcy?

    Czy dokumenty końcowe będą drukowane i wkładane do paczki?

    Instalacja zazwyczaj odbywa się na serwerze. Proszę podać IP serwera lub IP komputera, na którym będzie prowadzona konfiguracja:

    Instalacja odbędzie się za pomocą programu AnyDesk.
    Proszę pobrać program z linku: AnyDesk.
    Proszę uruchomić program (nie wymaga instalacji) i podać poniżej ID AnyDesk:

    Podczas instalacji wymagany będzie dostęp do bazy danych Subiekta. Proszę podać:
    Nazwę serwera SQL:

    Nazwę bazy SQL Subiekta:

    Użytkownika bazy SQL Subiekta:

    Dodatkowo niezbędne będą:







    Dodatkowe uwagi:

    W związku ze skorzystaniem z formularza kontaktowego, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość. Administratorem danych osobowych jest LC Soft sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych są dostępne w ramach naszej polityki prywatności