Kontrola numerów seryjnych produktów

Wdrożenie funkcjonalności kontroli numerów seryjnych w PPMag otwiera nowe możliwości, które ułatwią zarządzanie produktem od momentu jego wytworzenia aż po dostarczenie go do klienta.

Nasz WMS - opis programu

Uśmiechnięty mężczyzna w garniturze przegląda wykresy na ekranie komputera. Obrazek zawiera zaproszenie do zamówienia bezpłatnej i niezobowiązującej prezentacji systemu.

Program PP Mag wraz z dedykowaną aplikacją na terminale mobilne / kolektory danych umożliwia kontrolowanie numerów seryjnych sprzedawanych produktów. Podczas kompletacji towarów, a następnie podczas pakowania towarów do wysyłki, kolektor prosi użytkownika o wprowadzenie (zeskanowanie) numerów seryjnych wysyłanych produktów. Numery seryjne podczas generowania dokumentu sprzedaży zostaną umieszczone w polu opis pozycji.

Kontrola numerów seryjnych to proces, który pozwala na zarządzanie i śledzenie unikalnych numerów przypisanych do konkretnych produktów. Jest to szczególnie ważne w przypadku firm, które:

  • Sprzedają towary o wysokiej wartości, takie jak elektronika, sprzęt medyczny czy maszyny przemysłowe.
  • Muszą spełniać normy prawne dotyczące identyfikowalności produktów.
  • Chcą poprawić swoje procesy obsługi reklamacji i zwrotów.
  • Zależy im na budowaniu zaufania klientów dzięki możliwości potwierdzenia autentyczności produktów.

Dzięki przypisaniu numeru seryjnego do konkretnej transakcji handlowej, możemy uniknąć przykrej sytuacji, w której klient kupił od nas produkt, a następnie odesłał nam na reklamację inny egzemplarz tego produktu, np. zakupiony w innej firmie.

Jak korzystać z nowej funkcjonalności?

Dodanie kontroli numerów seryjnych do PPMag jest proste i intuicyjne. Przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową instrukcję obsługi, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez konfigurację i korzystanie z nowej funkcji. Szczegóły znajdziesz w naszym przewodniku: Jak korzystać z numerów seryjnych?.


Obrazek prezentujący wygląd aplikacji WMS na kolektorze.

Nie przegap okazji!

Zadzwoń do nas, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Zamów bezpłatną rozmowę z naszym ekspertem i zobacz jak nasze narzędzia mogą zautomatyzować pracę w Twojej firmie!
Wystarczy jedno kliknięcie, aby umówić się z naszym specjalistą, którego możesz zapytać o wszystko!

Chcę porozmawiać ze specjalistą!


Kontakt   Zamów konsultację   Instrukcje   Aktualizacje   Home


NEWSLETTER

Nie przegap informacji o nowościach, które mogą usprawnić Ci pracę!
Zapisz się do naszego newslettera, a co miesiąc otrzymasz zbiorczą informację o wszystkich zmianach w naszych programach!

Okienko zapisu do newslettera pojawi się po kliknięciu przycisku poniżej. Pamiętaj, aby potwierdzić zapis w mailu, który do Ciebie wyślemy.
Zapisując się na newsletter, wyrażasz zgodę na wysyłkę przez LC SOFT sp. z o.o. newslettera na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej, zgodnie z treścią polityki prywatności.

 

Zapisz mnie do newslettera!


  • Tomek Michna

    Od wielu lat rozwiązuję problemy klientów wdrażając oprogramowanie do obsługi zamówień klientów oraz magazynów. Pomagam firmom z branży Ecommerce osiągnąć lepsze wyniki, poprzez usprawnienie i automatyzację procesów oraz wyeliminowanie pomyłek podczas pakowania i wysyłki towaru.
    Skontaktuj się ze mną, a chętnie poznam Twoje potrzeby i odpowiem na wszystkie pytania.
    Jestem przekonany, że uda nam się wypracować rozwiązanie Twoich problemów!